Iedereen kan het! – Elk onderwerp is geschikt – Van een uurtje tot een week
Begeleiding van socratische dialogen
In plaats van direct naar oplossingen te grijpen maak ik ruimte voor gezamenlijk onderzoek: ruimte voor vragen, ervaringen en luisteren.
Laat je verrassen..
Hier volgen een aantal gesprekken die ik heb begeleid:
- Over reisleiders en #duurzaamheid – Verhalenhuis Haarlem
- #Werkgeluk: kan je het trainen? Moet werk gelukkig maken? Thinkfest, De Haagse Hogeschool
- Over de #onwetende docent – ThinkFest, De Haagse Hogeschool
- #Gemeenschappelijk onderwijs: heeft het meerwaarde? – Curriculum board en docenten van de opleiding HBO-ICT
- #Kritisch denken: wanneer denkt een student kritisch?’ – docenten, De Haagse Hogeschool
- Over de zwaarte en zin van sancties bij #fraude – examencommissie van de Academie voor ICT & Media
- Over een goed #stagegesprek – studenten en docenten die stages begeleiden, Academie voor Facility Management
- Over professioneel ethische #grenzen – docenten aan de opleiding Bedrijfskundige Informatica
- Diploma: wanneer is een student #geslaagd? – docenten opleiding Bedrijfskundige Informatica
- Over #gewoontes – ouderejaars studenten minor Projectmagement, De Haagse Hogeschool
- #Rendement: in welke zin zijn docenten verantwoordelijk voor het rendement? – docenten aan de Academie voor Accounting & Financial Management
- Afstudeerwerk: wanneer geef ik met recht een #voldoende aan een afstudeerder? – docenten/examinatoren opleiding InformatieDienstverlening en -Management
- Over een #leslokaal zonder licht – onderwijsdag van de Haagse Hogeschool
- Over het alledaagse van #onderzoek – onderwijsdag van de Academie voor ICT & Media
- #Advies: wat is een goed advies? – 2e jaars studenten van de opleiding Management, Economie en Recht
- Fraude: wat is #fraude? – examencommissie van de Academie voor ICT & Media (2 dagdelen)